Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring

Nu am cuvintele…

Adevarul

Nu am cuvintele potrivite .
Nu stiu cum sunteti voi , dar eu ma simt foarte “saraca” in tot ceea ce e universal acceptabil ca trasatura obligatorie a umanitatii .
Simt ca existenta mea nu e legata de nimic anume , ca fiecare om care vine in viata mea nu lasa urme , sau cel putin ma simt destul de confortabila incat sa las oamenii sa lase urme asupra mea .
De multe ori visez la oamenii autentici , oamenii cu care poti discuta mai mult decat acel , small talk de la o cafea , sau de pe holul facultatii , sunt o idealista care e tinuta in frau de graunte de realism , doar graunte cat sa faca traiul zilnic „normal”.
Nu apartin unei anumite comunitatii , se pare ca nu stiu sa ma integrez printre oameni .Cred ca e ceva definitoriu pentru mine , e foarte greu pentru mine sa fiu printre multime fara ca multimea sa ma faca sa ma simt stanjenita ca sunt o singuratica .
In liceu singuraratatea ma tortura , acum e doar o migrena care vine si trece .
Nu imi percep viata ca incarcata de sens .Nu ma vad peste vreo 5-7 ani casatorita , la casa mea …suna atipic mie .
Nu imi port conditia de neintegrata cu mandrie .E doar ce sunt , sau ce nu am putut sa realizez , nu stiu inca .
Cateodata ma simt secata de puteri prinvindu-mi existenta .Nu imi pasa de prea multe .

Facultatea e ceva atat …e un fel de must have .Si da , trebuie sa studiez , sa imi gasesc un rost in viata si sa ma „integrez” in randul clasei muncitoare cand va veni vremea .
Nu studiez aproape deloc .Am inceput acum cateva zile …sesiunea e aproape .
Familia mea se tine legata cu un lipici de slaba calitate .
O iubesc pe Beca , atat de mult .Surioara mea mica care imi daruieste o imbratisare cand am nevoie si imi spune .
-M, vreau sa iti spun ceva …
-Spune .
-Dar sa nu spui la nimeni , bine ?
-Hai, spune-mi odata !
-Te iubesccccccccccccccccccccccccccccccc !
Asta e surioara mea de 9 anisori .
Bunica e bolnava la pat , operatie .Sa sper ca timpul si Dumnezeu o sa ii vindece piciorul .
Totul e banal si sters .
Aveam nevoie acum de luciditatea bunicii , era candva atat de puternica , atat de increzatoare , a prins si razboiul cand era copil , a prins si o casatorie ratata , a prins multe in 80 de ani .
O iubesc si pe ea , desi ma simt acum desconectata de la tot ce e vivid .
Vreau , vreau ceva ADEVARAT in viata mea .
Asta e ceva ce Mos Craciun nu mi-a adus sub brad .

Comments on: "Nu am cuvintele…" (4)

  1. onemindwork said:

    Ţi-aş da un sfat,însă în clipa asta nu am resursele necesare.Ce pot să îţi spun despre facultate…o vezi ca pe un ,,must have,, dar nu în sensul potrivit.Încearcă să vezi facultatea în sensul ,,must have,, ca şi cum ai zice asta despre bunica ta.I must have her!adică ai nevoie de ea.Eu personal văd facultatea nu ca pe o obligaţie că na,trebuie să fac şi eu ceva în viaţă.O văd ca pe o piesă de puzzle,una care să mă completeze,una care să facă loc altor piese,şi mă ajută foarte mult.Chestia asta m-a ajutat enorm cu bacul,eu care eram ăla care zicea ca toţi că faci facultatea degeaba şi bacul nu e aşa de important.Facultatea este ceva adevărat,încearcă să îţi dai seama.Ce urmează în timpul facultăţii dacă te construieşti pe tine va fi tot adevărat,deci vei avea adevăruri din care să alegi,dar depinde de tine. :) Salve!

  2. Multa sanatate bunicii.Sa te bucuri de ei cat ii mai ai.Eu nu mai am nici un bunic in viata si de multe ori ma gandesc la cate lucruri bune am invatat de la ei.
    Te inteleg ce spui,cred ca oarecum sunt si eu asa(poate in anumite privinte) dar cred ca viata are farmecul ei,chiar si asa monotona si stearsa cum o avem cateodata.

  3. raulpintiliec said:

    Same shit here…Iti garantez ca la un moment dat o sa ai parte in viata de niste senzatii de nu o sa le uiti toata viata.Toate la timpul lor…

Leave a Reply

Tag Cloud

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 341 other followers

